نیوز سیتی!
26 شهریور 1402 - 14:41

برپایی مرحله دوم پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها در زنجان

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان گفت: مرحله دوم جشن‌ عاطفه‌ها نیز با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور‌ماه، پایگاه‌های مصلاهای نماز جمعه ۳۱ شهریورماه و پایگاه‌های مدارس در چهارمدمهرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح‌الله صالحی، مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها نیز با برپایی پایگاه‌های نمادین امداد و نیروی مقاومت بسیج در میادین و معابر و هفته آخر شهریور، پایگاه‌های مصلاهای نماز جمعه ۳۱ شهریورماه و پایگاه‌های مدارس در چهارم مهرماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته‌امداد استان زنجان با اشاره به اینکه این جشن با همکاری بسیج مستضعفین، آموزش و پرورش و مراکز نیکوکاری و صدا و سیما در حال اجراست، اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشن حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه به ویژه دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد، توسعه، ترویج و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری و بسط و تعمیق مسوولیت‌های اجتماعی است.

وی گفت: امیدواریم امسال نیز بتوانیم برای همه دانش‌آموزان تحت حمایت بسته تحصیلی تهیه کنیم و قبل از آغاز مدارس به دست آنها برسانیم.

 صالحی ادامه داد: خیرین می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تماس نیکوکاری ۳۳۱۱۶ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت مجازی ۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ ۶۰ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان مستعد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان مشارکت کنند.

لازم به ذکر است، در حال حاضر بیش از ۲۸ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۵۱ هزار نفری تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام خمینی هستند و قریب به هفت هزار دانش‌آموز و دانشجو از خدمات تحصیلی و آموزشی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

پایان پیام /۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1501497

مهمترین اخبار ایران و جهان: