نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 13:42

امام‌جمعه رشت: ایران اسلامی پیشرفت‌های خود را به بیگانگان گره نزده است

امام جمعه رشت با بیان اینکه سخن گفتن از موفقیت به معنی جانبداری نیست بلکه مستدل و مستند است، گفت: ایران اسلامی پیشرفت‌های خود را به بیگانگان گره نزده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امام جمعه رشت در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره رسیدن به قله‌ها و ممنوعیت خستگی و ناامیدی اظهار کرد: کسی خسته می‌شود که خدا را در زندگی ندارد خستگی برای کسی است که برای دنیا و پرکردن جیب خود کار می‌کند اگر نه کار برای خدا خستگی ندارد.

وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران اسلامی می‌دانند در مدت بیش از ۴۰ سال  از عمر انقلاب، دشمن در صدد پنهان کردن و کوچک جلوه دادن موفقیت‌ها و بزرگنمایی ناملایمتی‌ها بوده است، گفت: همایش بزرگ و عظیم اربعین در رسانه‌های دنیا مسکوت مانده و حرکت موفق دولت در عقب نشاندن آمریکایی‌ها در رفع مسدودیت دارایی‌های ایران و پیوند قوی ایران به شانکهای و بریکس را مسکوت گذاشته و حتی برخی داخلی‌هایی که از الفبای سیاسی چیزی نمی‌دانند انتقاد می‌کنند.

خطیب جمعه رشت با بیان اینکه ایران روز به روز در حال قوی‌تر شدن است، افزود: ضعف  و رو به افول بودن رژیم منحوس صهیونیستی  و آمریکا و هجمه کشورهای سلطه به ایران اسلامی نشان از قدرت و قوت جمهوری اسلامی است چرا که امروز  آنها دنبال این سؤال هستند که باید با ایران قوی چه کنیم؟!

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی پیشرفت‌های خود را به بیگانگان گره نزده تصریح کرد: دشمن این موضوع را  از برخی بزدل های داخلی بیشتر فهمیده و این موفقیت ها به معنی  نادیده گرفتن مشکلات و چاله‌هایی که از گذشته باقی مانده نیست بلکه جمهوری اسلامی در تلاش است تا آن ها نیز بر طرف شود.

فلاحتی با اشاره به برخی زحمت‌های فرهنگی که دشمن برای ما ایجاد کرده است،گفت: با حمایت‌های آگاهانه  مردم بصیر و هوشمند ایران اسلامی  این زحمات فرهنگی نیز بر طرف خواهد شد البته دشمن کارش دشمنی و وسوسه کردن است.

وی با بیان اینکه سخن گفتن از موفقیت به معنی جانبداری نیست بلکه مستدل و مستند است، افزود:  در گذشته برای مسائلی ماند نفت گاز جنوبی، شرکت  توتال هم خوردند و هم بردند اما امروز در طی ۲ سال مشکل برطرف و راه‌اندازی بدون اتکا به متخصصین خارجی و با اعتماد به جوانان و دانشگاهیان داخلی برطرف شد.

فلاحتی با بیان اینکه در گذشته در لایه های مدیریتی به توانمندی جوانان اعتماد نمی کردند و خیانت‌های علیه ملت ایران انجام شد، گفت: این موفقیت‌ها را رسانه‌های بیرونی و برخی غرب گرایان داخلی مسکوت گذاشته و بیان نمی کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر ظاهرشدن ‌دروغ‌های اروپایی از جمله پیدا کردن گور دسته جمعی کودک در کانادا با شعارهای پوشالی حقوق بشری بیان کرد: این جماعت از حقوق بشر، حقوق کودکان و حقوق زنان سخن می‌گویند در صورتی که اینها خود دشمن زنان و کودکانند و شعار زن زندگی آزادی شعار دروغین خود را نه تنها عمل نکرده بلکه برای دیگران نسخه پیچیدند.

وی با اشاره به جلوگیری از خرابکاری علیه صنعت دفاعی ایران گفت: با درایت و قدرت سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از یک خرابکاری بزرگ جلوگیری شد و دشمن به هدف شوم خود نرسید.

خطیب جمعه رشت با اشاره به اقدام خوب ناجا مبنی بر روان‌سازی موارد قانونی اعزام مردم به عراق افزود:  با این روان‌سازی بسیاری از موانع برداشته شد و در کوتاه ترین زمان امکان قانونی فراهم شد.

وی با اشاره به مسئله برنج استان‌های شمالی خطاب به مسئولین گفت: هزینه‌ای که کشاورز برای کشاورزی خرج کرده با نرخ‌های مشخص شده همخوانی ندارد، مراقب باشید که تولید را دچار مشکل نکرده و کشاورزان را دچار اذیت و زحمت نکنید.
خطیب جمعه رشت با تاکید بر اینکه باید برنج‌ها تضمینی خریداری شود تا دست دلال‌ها نرود افزود: کشاورزان امسال نگرانند لذا به دولت توصیه می‌کنم در این مسئله دقت کرده تا کشاورزان ما آسیب ندیده و برنج در دست او نماند.

پایان پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479953

مهمترین اخبار ایران و جهان: