نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:22

۳۱ پروژه عمرانی در آرادان افتتاح می‌شود

آرادان- سرپرست فرمانداری آرادان در افتتاح ۳۱ پروژه عمرانی طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲۸ میلیارد تومان برای این طرح ها اعتبار در نظر گرفته شده است.

محمود قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ۴۲ طرح عمرانی و اقتصادی طی هفته دولت در شهرستان آرادان به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: تلاش شده در این طرح‌ها همه حوزه‌های مورد نیاز مردم از جمله عمران، توسعه، کشاورزی، آب، راه و … دیده شود.

وی با بیان اینکه چهار پروژه اقتصادی با اعتبار ۶۴ میلیارد تومان طی هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در آرادان به بهره برداری خواهد رسید، افزود: این طرح‌ها اشتغال خوبی را نیز برای آرادان به دنبال خواهند داشت.

سرپرست فرمانداری آرادان از افتتاح ۳۱ پروژه عمرانی در این شهرستان طی هفته دولت خبر داد و ابراز داشت: ۲۸ میلیارد تومان برای این طرح‌های عمرانی اعتبار اختصاص یافته است.

قدرتی با بیان اینکه هفت طرح با اعتبار ۳۳ میلیارد تومان در شهرستان آرادان با حضور مسئولان کلنگ زنی می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و نهضت ملی مسکن خواهند بود که به توسعه و عمران شهرستان کمک شایانی می‌کند.

وی افزود: در کنار افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها، دیدارهای مردمی، میز خدمت، حضور در نماز جمعه و گزارش عملکرد به مردم بازدید از طرح‌های عمرانی و اقتصادی و واحد صنعتی و… در زمره اقدامات دولت مردان در این شهرستان طی هفته دولت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470897

مهمترین اخبار ایران و جهان: