نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 16:24

دشمن با تحریف و نفوذ درصدد ترویج یأس و ناامیدی در جامعه است

بوشهر- مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر تحریف و نفوذ را دو خط دشمن برای ترویج یأس و ناامیدی در جامعه برشمرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد قادری در جمع مردم بندر ریگ، این شهر را طلایه‌دار مقاومت و استکبارستیزی عنوان کرد و مجاهدت‌های میرمهنای بندر ریگی و کسانی که در کنار ایشان مبارزه می‌کردند را اولین خط از مقاومت و استکبارستیزی را در این خطه برشمرد.

وی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز در شرایطی هستیم که ولی امر مسلمین این نویدبخشی را دارند که ما نزدیک قله‌ایم و بخش زیادی از سختی‌ها را پشت سر گذاشتیم و در این شرایط حساس خستگی جایی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با بیان اینکه دشمن با تمام امکاناتش آمده است به میدان تا ناامیدی را بیش از پیش در جامعه ما نشان دهد افزود: دو خط تحریف (چه با دروغ، چه با وارونه‌نمایی واقعیت‌ها و یا ممزوج کردن حق و باطل) و جریان نفوذ از ابزارهای دشمن برای ترویج نامیدی در جامعه اسلامی است.

وی با تأکید بر لزوم حراست کردن از منابع دریافت اطلاعات اضافه کرد: کسی که گوش به دهان رسانه‌های دشمن داشته باشد، از او همین انتظار می‌رود که خط یأس و ناامیدی یعنی خط نفوذ غیر علنی را در جامعه پی‌گیری کند و تجلی بدهد.

حجت‌الاسلام قادری تصریح کرد: با حرکت دولت انقلابی و مردمی حجت‌الاسلام رئیسی و نقش دادن به مردم و توجه به ظرفیت‌های درونی کشور امروز تحولات بی‌نظیری را شاهد هستیم که با اتکا به فرامین ولی جامعه انجام شده که اگر این تدابیر قبلاً انجام می‌شد امروز مشکلات بسیار کمتر بود.

وی تأکید کرد: مقام معظم رهبری ۱۰ سال پیش بر لزوم حضور و نقش‌آفرینی دولت در مجامعی مانند پیمان شانگهای، بریکس و جی ۵ که تحت سلطه غرب نیست و جریان اقتصادی موازی و غیر همسو با غرب دارد، تأکید فرمودند و این دولت با لبیک به این حکم معظم له زیرساخت‌های خوبی برای رشد و پیشرفت تهیه کرده که امروز طلیعه پیشرفت دارد دیده می‌شود.

وی ضمن قدردانی از استاندار جهادی بوشهر و سایر مسئولان اجرایی استان گفت: امسال هزار و ۱۵۹ پروژه در ایام هفته دولت در سطح استان مورد کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری قرار می‌گیرد و از این حیث استان بوشهر رتبه برتر را در سطح کشور به دست آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مدیریت جهادی استان در مسیر انقلابی حرکت می‌کند و نیاز به یاری دارد و سهم ما است که به دولتمردان کمک کنیم و زمینه‌های پیشرفت منطقه‌ای و زیست‌بوم خود را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: مسئولان دستاوردها و خدمات را نه تنها در تریبون نماز جمعه و نشست‌های خبری، بلکه در بین مردم و هر جا که زمینه همه گیری پیام را داشته، تبیین کنند.

حجت‌الاسلام قادری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که منظور از جهاد تبیین را همه‌گیری پیام این جهاد عنوان می‌فرمایند، افزود: برای محقق شدن این همه‌گیری باید از همه ابزارهای تبلیغاتی به روز استفاده کنیم و خدمات و دستاوردهایی را که انقلاب اسلامی برای مردم داشته در مصنوعات فرهنگی و در قالب‌های مختلف نشان داده شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بر لزوم تدبیر برای فراهم کردن زمینه برای نقش مردم و حرکت‌های مردم در پیشرفت و توسعه کشور ابراز داشت: یکی از مهم‌ترین پیوست‌های فرهنگی، تدبیر نقش برای مردم است و بهتر است برای هر تصمیمی یک پیوست مردمی کردن کار وجود داشته باشد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469809

مهمترین اخبار ایران و جهان: