نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 13:48

مقدم: دشمن به دنبال اجرای فاز دوم آشوب‌ها است

یک کارشناس رسانه گفت: نشست وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضد انقلاب در جهت اجرایی کردن فاز دوم نقشه‌های دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور است.

بیژن مقدم کارشناس رسانه در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص نشست اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران اپوزیسیون ضد انقلاب گفت: با این دیدگاه می‌شود به این نشست نگاه کرد که خود این شبکه‌ها مثل اینترنشنال این روزها با یک انشعاب‌ها و جدایی‌هایی روبرو شده‌اند و این در واقع برایشان یک بحران است. در واقع این شبکه‌ها از درون در حال متلاشی شدن هستند و این یک اتفاق بسیار مهم است زیرا شخصی مانند وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران این شبکه جلسه می‌گذارد تا بتوانند انسجام داخلی آنان را برگردانند.

این کارشناس رسانه اظهار داشت: در واقع آنها دارند خود را برای اجرایی کردن فاز دوم نقشه‌هایشان آماده می‌کنند و این جلسه نیز می‌تواند در راستای آماده‌سازی و بهبود وضعیت داخلی شبکه‌های خودشان باشد.

وی ادامه داد: از یک زاویه دیگر نیز می‌توانیم به این موضوع بنگریم و آن اینکه اعتقاد ما بر این است که رژیم صهیونیستی پشت پرده اتفاقاتی است که در ایران رخ می‌دهد و در واقع آنها دارند این اتفاقات را مدیریت می‌کنند. حتی به‌طور مستقیم نیز ما شاهد این گونه توطئه‌ها از سوی رژیم صهیونیستی مانند ترور دانشمندان هسته‌ای، بمب گذاری‌ها و … بوده‌ایم، بنابراین اینکه این رژیم پشت پرده آشوب‌های داخل کشور ما باشد چیز عجیبی نیست.

این تحلیلگر سیاسی متذکر شد: به‌نظر من هویت این شبکه‌ها، وابستگی و منبع درآمد آنها نیز مشخص است و این جلسه در چنین زمانی که به سالگرد مرگ خانم مهسا امینی نزدیک می‌شویم، در واقع این جلسه در جهت اجرایی کردن فاز دوم نقشه‌های دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور است زیرا فاز یک را سال گذشته اجرا کردند و هم اکنون مترصد اجرای فاز دوم نقشه‌هایشان هستند.

وی گفت: کسانی که الان دارند صحنه را می‌بینند باید بدانند که هر حرکتی که علیه منافع ملی شکل می‌گیرد، به‌طور مستقیم با جریان رژیم صهیونیستی ارتباط دارد.

مقدم بیان داشت: این جلسه به خوبی وابستگی اپوزیسیون‌ها و این شبکه‌ها را به رژیم صهیونیستی آشکار می‌کند و باید توجه داشت کسانی که با دشمنان و رژیم صهیونیستی همراهی می‌کنند، هرگز نمی‌توانند برای پیشرفت و اتحاد کشور ایران گامی بردارند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492853

مهمترین اخبار ایران و جهان: