نیوز سیتی!
21 شهریور 1402 - 15:36

نماز جمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است

نور- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه نمازجمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است، خواستار ترویج فرهنگ دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسن سلامی ظهر سه شنبه در دیدار با امام جمعه نور با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی را به ما تحمیل کرد و اعتقادات و باورهای جوانان ما در معرض تهدید هستند، اظهار داشت: میعادگاه‌های نمازجمعه که در دوران دفاع مقدس پایگاه اعزام رزمندگان به جبهه‌ها و پشتیبانی از جنگ و بصیرت افزایی ملت بود امروز هم امامان جمعه توفیق هدایت فرهنگی و جهاد تبیین را از پایگاه‌های نمازجمعه دارند.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس افزود: تبیین دفاع مقدس، عزت رزمندگان اسلام و بصیرت افزایی در خطبه‌های نمازجمعه مد نظر است چرا که امنیت و اقتدار امروز را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان است.

سرهنگ پاسدار سلامی خواستار حمایت مسئولان شهرستان نور از تدوین و چاپ کتاب نقش این شهرستان در انقلاب و دفاع مقدس شد و عنوان کرد: این کتاب حماسه‌ها و مجاهدت‌های مردم شهرستان نور را به آیندگان منتقل می‌کند و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در عرصه جنگ ترکیبی در سایه وحدت و همدلی قدم‌های بزرگی را در عرصه سازندگی برداریم.

وی گفت: حضور ملت‌های آزاده دنیا در اربعین حسینی یک حماسه بزرگ در برابر همه دشمنان بوده و این وحدت نشانه افول استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و قدرت آزادگان جهان و بویژه شیعیان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1496553

مهمترین اخبار ایران و جهان: