نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 14:29

در دیدار بشار اسد و نایب رئیس امارات چه گذشت؟

رئیس جمهور سوریه در حاشیه نشست سران اتحادیه عرب در جده عربستان، با نایب رئیس امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، رسانه‌های اماراتی جزئیات دیدار «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه با «منصور بن‌زاید آل‌نهیان» نایب رئیس امارات متحده عربی در حاشیه نشست جده را اعلام کردند.

خبرگزاری رسمی امارات در این باره گزارش داد: دو طرف در این دیدار مباحث دوستانه‌ای را مطرح کردند که بیانگر عمق روابط میان دو کشور و ملت دوست و برادر است.

بنابراین گزارش، بشار اسد و منصور بن‌زاید در این دیدار در ارتباط با موضوعات مهم در نشست سران اتحادیه عرب در جده و دیگر مسائل دارای اهتمام مشترک گفتگو کرده‌اند.

این خبرگزاری اعلام کرد که منصور بن‌زاید سلام و درود «محمد بن‌زاید آل نهیان» رئیس امارات متحده عربی را به رئیس جمهور سوریه ابلاغ کرده است.

بشار اسد نیز در این دیدار از محمد بن‌زاید و مواضع امارات متحده عربی در زمینه بازگشت سوریه به اتحادیه عرب و وحدت صف عربی، تقدیر و تشکر کرد.

این در حالی است که هفته گذشته نیز بشار اسد رئیس جمهور سوریه رسماً از سوی محمد بن‌زاید رئیس امارات، به نشست آب و هوایی دبی که قرار است در ماه نوامبر آینده برگزار شود، دعوت شد. بشار اسد و بن‌زاید اخیراً نیز به صورت تلفنی با هم گفتگو کرده بودند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1224853

مهمترین اخبار ایران و جهان: