نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 17:14

عمده مشکلات اسلام آبادغرب از سوی مدیران اجرایی اتفاق افتاده است

کرمانشاه- امام جمعه اسلام آبادغرب با بیان اینکه شهرستان اسلام آبادغرب شهرستان مظلومی است، گفت: عمده مشکلات اسلام آبادغرب از سوی مدیران اجرایی اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی موضع گیری‌های امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه‌های نماز جمعه بر علیه برخی از فسادها در شهرستان اسلام آبادغرب ظهر سه شنبه دیدار جمعی از خبرنگاران اسلام آبادغرب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت الاسلام سید روح الله زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در این دیدار اظهار کرد: ارتباط امام جمعه با تمامی اقشار موجب آگاهی از تمام مشکلات و مسائل خواهد شد و بنده به شخصه از تمامی نقطه نظرات و انتقادات به حق استقبال خواهم کرد.

وی افزود: اسلام آباد غرب شهرستانی است که حقیقتاً مظلوم واقع شده و عمده مظلومیت‌های آن از جانب مدیران است و نباید مسائل سیاسی روی روند کارها مثل بیمارستان، شبکه بهداشت، آموزش و پرورش و سایر ادارات سایه بیندازد و برخی در بسیاری از انتصابات مداخله کنند.

امام جمعه اسلام آبادغرب تصریح کرد: تذکرات و مطالبه‌گری‌های علنی امروز نتیجه پیگیری‌ها و مداراهای فراوانی در گذشته است که به نتیجه نرسیده است و امروز کار را به اینجا کشانده‌اند.

زمانی موسوی مطرح کرد: سه موضوع در تمامی سخنرانی‌های مقام معظم رهبری مشترک است این سه موضوع بحث استکبار، اتحاد و امیدآفرینی است که همگی باید به مقوله امیدآفرینی توجه کافی را داشته باشند.

در این جلسه که با حضور امام جمعه و جمعی از خبرنگاران اسلام آبادغرب برگزار شد افراد حاضر در جلسه به بیان دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1200453

مهمترین اخبار ایران و جهان: