نیوز سیتی!
11 خرداد 1402 - 08:29

داستان جام‌هایی که سپاهان دو دستی به پرسپولیس تقدیم کرد

تیم فوتبال سپاهان سبب شد پرسپولیس به قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شب گذشته با برتری مقابل استقلال عنوان قهرمانی جام حذفی را به دست آورد که رد پای یک تیم در این مسیر کاملا مشخص بود.

سپاهان که با شکست سایپا در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به پرسپولیس رسیده بود و در حالی که به ۸ پیروزی پیاپی در رقابت‌های مختلف دست پیدا کرده بود، در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به این تیم باخت تا راه قهرمانی را برای سرخ‌های پایتخت هموار کند.

طلایی‌پوشان علاوه بر این‌که خود در رسیدن به جام قهرمانی حذفی باز ماندند، پرسپولیس را برای رسیدن به قهرمانی رهسپار کردند تا به این ترتیب این تیم یک جام بگیرد.

در سوی دیگر شاگردان مورایس که در بازی رفت و برگشت لیگ برتر ۴ امتیاز از پرسپولیس گرفته بودند و در فاصله ۷ هفته مانده به پایان رقابت‌ها ۴ امتیاز از پرسپولیس پیش بودند، به یک‌باره قافیه را به این تیم باختند.

سپاهان یک باخت و یک تساوی عجیب در کارنامه خود ثبت کرد تا پرسپولیس با پیروزی‌های متوالی با یک امتیاز بیشتر از سپاهان، عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست بیاورد.

به این ترتیب سپاهان با عملکرد ضعیف خود در مقاطع حساس فصل لیگ برتر و جام حذفی، یه رقیب سنتی خود این اجازه را داد تا ۲ عنوان قهرمانی به دست آورده و دبل کند، البته با این توجه قهرمانی سوپر جام هم به پرسپولیس رسید تا این تیم سه گانه را به دست بیاورد.

پایان پیام/۶۳۰۹۰/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1254153

مهمترین اخبار ایران و جهان: