نیوز سیتی!
18 خرداد 1402 - 19:30

برنج دپوشده در مازندران با قیمت مناسب خریداری می شود

بابل- معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برنج دپو شده کشاورزان با قیمت مناسب از سوی شرکت های زنجیره ای خریداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار داشت: دولت بارها در سخنرانی‌های اخیر خود از ایجاد فضای ناامیدی و ترسیم جامعه بدون چشم‌انداز انتقاد کرده و درصدد است که با امید به آینده‌ای روشن درصدد رفع مشکلات پیش‌روی گام‌های اساسی را بردارد.

حسینی تصریح کرد: بعضی‌ها خیال می‌کنند امیدآفرینی پنهان کردن ضعف‌ها و خودفریبی است بلکه باید ضعف‌ها هم بیان شود امّا در کنار بیان ضعف‌ها بایستی امیدآفرینی شود و آینده و افق روشن در مقابل چشم قرار بگیرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری ادامه داد: انقلاب و حرکت عظیم انقلابی کشور و حاکمیّت تفکّر انقلابی و اسلامی کشور را حرکت داد و پیش برد و تا اینجا رسانده است و به اوج هم می‌رساند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اذعان داشت: یکی از مشکلات اساسی و چالش‌هایی که ایران در سال‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کند کمبود آب است زیرا ایران از نظر موقعیت جغرافیایی کشوری خشک و نیمه خشک محسوب می‌شود و میزان بارندگی و شرایط تبخیری آن نسبت به میانگین جهانی بسیار بالاتر است.

حسینی ادامه داد: علاوه بر شرایط جغرافیایی خشک، استفاده نادرست از منابع آبی موجب شده است که ایران مشکلات جدی بحران آب را تجربه کند و در صدد هستیم با برنامه‌ریزی درست در این بخش بتوانیم مشکل پیش آمده را حل کنیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: باپیگیری‌های صورت گرفته در تلاش هستیم تا برنج با قیمت مناسب از کشاورزان خریداری شود و با انجمن تأمین برنج ایران صحبت شد که برنج‌های دپوشده خریداری شود و در آینده نزدیک با انتخاب وزیر جهاد کشاورزی جدید مشکلات به وجود آمده در حوزه کشاورزی شهرستان مرتفع می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1271553

مهمترین اخبار ایران و جهان: