نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 11:37

دولت برای تامین زیرساخت ها به هیات های مذهبی توجه ویژه داشته باشد

شیراز- رئیس شورای هیئات مذهبی استان فارس گفت: دولت باید توجه ویژه ای به هیأت‌های مذهبی برای تامین زیرساخت ها داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا محمدیان صبح پنجشنبه در نشست شورای هیئات مذهبی کشور در شیراز بیان کرد: نشست رؤسای هیئات مذهبی کشور در شیراز طی دو روز در شیراز برگزار خواهد شد و این اولین بار است این نشست در شیراز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان فارس دارای پنج هزار هیأت مذهبی ثبت شده است و ارتباط بسیار خوبی میان هیأت‌های مذهبی و مدیران ارشد فارس وجود داشته این در حالی است که نزدیک به دو هزار موجب نیز در فارس ثبت شده است.

محمدیان تاکید کرد: با توجه به همکاری دستگاه‌های اجرایی و هیأت‌های مذهبی شاهد هستیم که خدمات اجتماعی توسط این نهادها در حال ارائه به مردم است.

به گفته او باید دولت توجه ویژه ای به زیرساخت‌ها و ارائه تسهیلات به هیئات مذهبی کند البته باید فرهنگ سرای هیأت‌های مذهبی در سراسر کشور ایجاد شود.

محمدیان افزود: با توجه به شبه‌هایی که دشمنان در جامعه ایجاد کرده‌اند باید شرایطی برای پاسخگویی به این شبهه‌ها فراهم شود که پیشنهاد شده مراکز روانشناسی با رویکرد فعالیت هیأت‌های مذهبی ایجاد شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1204509

مهمترین اخبار ایران و جهان: