نیوز سیتی!
02 خرداد 1402 - 00:27

اعزام ۶ هزار نفری کرمانشاهیان به مرقد امام(ره) در ۱۴ و ۱۵ خرداد

کرمانشاه- سرپرست فرمانداری کرمانشاه از اعزام ۶ هزار نفر از مردم کرمانشاه به مرقد امام(ره) در ۱۴ و ۱۵ خرداد خبر داد که ۳۲۰۰نفر از این جمعیت از شهرستان کرمانشاه اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا آمویی شامگاه دوشنبه در نشست هماهنگی ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) اظهار کرد: ایجاد فضای گفتمانی درباره اهداف حضرت امام خمینی (ره) در پیدایش انقلاب اسلامی و شکل گیری آن نباید تنها مختص به روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد باشد.

وی افزود: نیمی از اعزام زائران به مرقد امام راحل (ره) از استان کرمانشاه مربوط به شهرستان کرمانشاه است و امسال فرصت حضور عموم مردم در مراسم ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و یوم الله ۱۵ خرداد فراهم شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری مباحث گفتمانی برای زائران حرم امام راحل (ره)، گفت: باید با زائران به گونه‌ای بحث و گفتمان شود که بعد از برگشت سفیران ما در محلات باشند و اعزام زائران به صورت یکجا و از کرمانشاه انجام می‌شود.

آمویی خاطرنشان کرد: از استان کرمانشاه ۶ هزار نفر در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد به مرقد حضرت امام (ره) اعزام می‌شوند که ۳ هزار و ۲۰۰ نفر از شهرستان کرمانشاه است.

وی گفت: فضای شهر کرمانشاه متناسب با روزهای نیمه خرداد ماه خواهد بود و مراسم ویژه‌ای نیز در مسجد جامع کرمانشاه برگزار خواهد شد که پس از انجام هماهنگی‌ها جزئیات مراسم اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1231709

مهمترین اخبار ایران و جهان: