نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 14:59

جشن مقاومت با جشن‌های دهه کرامت در کنگان پیوند زده شود

بوشهر- فرماندار کنگان گفت: جشن مقاومت با جشن‌های دهه کرامت در کنگان پیوند زده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد دهه کرامت با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار داشت: هماهنگی و همراهی تمام نهادهای دولتی و غیردولتی در برگزاری باشکوه جشن‌های دهه کرامت ضرورت دارد.

وی ادامه داد: جشن‌های دهه کرامت هم‌زمان با آغاز میلاد حضرت معصومه (س) با شعار «خدمت کریمانه، همدلی و امیدآفرینی» در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد.

غریبی با تاکید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی خلاقانه و مبتکرانه در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) اظهار داشت: امسال ویژه برنامه گرامیداشت روز دختر بایستی با توجه به ظرافت‌های کار فرهنگی و هنری و خلاقیت خاص اجرایی شود.

فرماندار کنگان ادامه داد: به دلیل همزمانی دهه کرامت امسال با سوم خرداد که روز مقاومت نامگذاری شده است، باید جشن مقاومت را با جشن‌های دهه کرامت پیوند زد.

وی افزود: امیدواریم با تلاش دستگاه‌ها و نهادها و البته فعالیت خوب گروه‌های مردمی، برنامه‌های دهه کرامت در کشور موجب افزایش نشاط معنوی در شهرستان کنگان شود.

غریبی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های شاد به مناسبت این ایام در محلات کم برخوردار (مسکن مهر کنگان و بنک، محله گوده شمالی، روستا قلعه میان و …) در دستور کار باشد.


منبع: مهر
شناسه خبر: 1218553

مهمترین اخبار ایران و جهان: