نیوز سیتی!
27 اردیبهشت 1402 - 16:07

«خبرگزاری مهر همدان» در رویداد جایزه ملی جمعیت حائز رتبه برتر شد

همدان- «خبرگزاری مهر همدان» در رویداد جایزه ملی جمعیت حائز رتبه برتر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیرخانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان همدان، خبرگزاری مهر استان همدان در رویداد جایزه ملی جمعیت که چهارشنبه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، حائز رتبه برتر شد.

این رویداد در هفته جمعیت و در هفت بخش دستگاه‌های حاکمیتی، مدیران، خانواده، سازمانهای مردم نهاد، شرکتهای خصوصی، نخبگان و رسانه برگزار و طی آن خبرگزاری مهر با تولید محتوای بیش ۱۴۰ از طی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به عنوان رتبه دوم در بخش رسانه معرفی شد.

شایان ذکر است؛ در خبرگزاری مهر استان همدان بیش از هفتاد و پنج درصد نیروهای فعال خبری متأهل و در بین خبرنگاران خانواده سه فرزندی نیز حضور دارند.

این خبرگزاری طی سال گذشته تولید محتوای جمعیتی را به طور ویژه در دستور کار داشته و گفتگو با مادران خوش فرزند، حوزه‌های جمعیتی مردمی را مدنظر قرار داد. از سویی، با دغدغه مندی تمامی خبرنگاران به دنبال تولید محتوای کاربردی و راهکار یابی برای عبور از بحران جمعیت بوده و هستند.

از جمله همکاران این مجموعه که به مدیریت حبیب میرزایی و در اداره کل تبلیغات اسلامی استان همدان در حال انجام فعالیت است؛ می‌توان به:

خانم‌ها شکیبا کولیوند، طیبه سوری، عذرا جهانیان و فاطمه رحمتی و آقایان ایمان حامی خواه، علی اصغر الماسی، محمدرضا بهرامی صفت، مهرداد شهابی، ماهان شکری، شوندی و دیگر همکاران در شهرستان‌ها اشاره کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1218897

مهمترین اخبار ایران و جهان: