نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 10:17

سیدمجید بنی‌فاطمه امشب در جمکران توسل می‌خواند

مسجد مقدس جمکران همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و وفات حضرت ام‌البنین (س) برنامه‌های دعاخوانی خود را با این حال و هوا برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مسجد مقدس جمکران همزمان با ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی و وفات حضرت ام‌البنین (س) برنامه‌های دعاخوانی خود را با این حال و هوا برگزار می‌کند.

امشب سه‌شنبه ۱۳ دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسم «توسل به حریم کبریا» با گرامیداشت یاد این شهید، با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر رفیعی و توسل‌خوانی سید مجید بنی‌فاطمه از ساعت ۱۹:۴۵ برگزار می‌شود. روز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه همزمان با شب وفات حضرت ام‌البنین (س) مراسم «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی سبزواری و قرائت دعای جواد برزگر از ساعت ۱۹:۴۵ خواهد بود.

صبح روز جمعه ۱۶ دی‌ماه مصادف با روز وفات حضرت ام‌البنین (س) نیز آیین «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری و ندبه‌خوانی محمدرضا بذری در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته میعاد منتظران است.

تمام این برنامه‌ها از صفحه مجازی مسجد مقدس جمکران به نشانی jamkaran_ir در اینستاگرام پخش زنده خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 951653

مهمترین اخبار ایران و جهان: