نیوز سیتی!
29 دی 1401 - 10:15

22 تعاونی مسکن در زنجان مشکل‌دار است

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: 22 تعاونی مسکن در زنجان مشکل‌دار است.

طیب جعفری، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به تشکیل جلسه برای بررسی مشکلات تعاونی‌های استان زنجان اظهار کرد:  ۲۲ مورد از تعاونی های شناسایی شده مربوط به حوزه مسکن و هشت مورد مربوط به دیگر حوزه‌ها است.

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان به اقدامات پیرامون حل مسائل تعاونی‌ها مشکل دار در استان اشاره کرد و افزود: با مجموع اقدامات و تدابیر در دستور کار، امیدواری‌ها برای حل مسائل بیشتر شده است و کاهش تجمعات اعضای تعاونی‌ها را در استان شاهد هستیم.

وی با اشاره به برآیند و خروجی این رویکرد در خصوص حل مشکلات تعاونی‌ها، گفت: کسانی که در گذشته وارد سوداگری در این حوزه می‌شده و مشکلاتی را ایجاد می‌کردند، اکنون نا امید شده و فضای بدون نظارتی را بر تعاونی ها احساس نمی‌کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در ستاد ساماندهی تعاونی‌های مشکل‌دار برای هر تعاونی یک مدل حل مساله تدوین می‌شود و تقسیم کاری برای پیگیری مسائل در چارچوب قانون صورت می‌گیرد.

جعفری افزود: خروجی این ستاد یک پیام واحد را برای مردم دارد و آن این است که مشکلات موجود حل می‌شود و مردم نیز نتایج اقدامات را مشاهده می‌کنند.

پایان پیام/73005

منبع: فارس
شناسه خبر: 985653

مهمترین اخبار ایران و جهان: