نیوز سیتی!
03 فروردین 1402 - 14:42

ثبت بیش از ۱۳۷ هزار تخلف در راه های فارس

شیراز- مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا دوم فروردین ماه ۱۳۷ هزار و ۵۰۱ تخلف در جاده‌های استان ثبت و به پلیس گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید احمدی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک میلیون و ۴۷۶ هزار و ۴۲۸ تردد در محورهای مواصلاتی استان طی دومین روز از فروردین ماه به ثبت رسیده است و تردد خودروهای سواری در روز گذشته نسبت به سال گذشته در همین بازه زمانی ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: محور مواصلاتی شیراز- اصفهان در دومین روز از فروردین نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش تردد را ثبت کرده این در حالی است که ورود خودرو به کلان شهر شیراز نیز نسبت به پارسال ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی مجموع ترددها از ابتدای طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ تا به امروز را هفت میلیون و ۹۹۵، ۱۴۴۱ تردد اعلام کرد و از افزایش ۲۶ درصدی آن نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: پارسال در همین بازه زمانی ۶ میلیون و ۳۲۲ هزار و ۴۱ تردد در محورهای فارس ثبت شده است.

وی در خصوص محورهای پر تردد استان فارس بیان کرد: بیش‌ترین تردد به ترتیب در محورهای مرودشت_ شیراز، سعادت‌شهر _ مرودشت، شیراز _ سپیدان، شیراز _ دشت ارژن، شیراز_ کوار، سروستان _شیراز، صفاشهر _سعادت‌شهر اتفاق افتاده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1106009

مهمترین اخبار ایران و جهان: