نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 18:38

امام جمعه اهواز:هجمه دشمن امروز به مسائل اقتصادی است

امام جمعه اهواز گفت: دشمنان پس از اینکه نتوانستند با ایجاد اغتشاش در کشور به اهداف خود برسند تمام هجمه خود را به سمت دلار بردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی در کشور اظهار کرد: مسائل اقتصادی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است.

امام جمعه اهواز بیان کرد: همانطور که در حال حاضر کشور ما در حوزه امنیت و علم سرآمد است، باید در مسائل اقتصادی نیز پیشتاز باشیم.

وی افزود: عقب‌ماندگی‌های اقتصادی در دوره‌های گذشته، شرطی کردن اقتصاد به مذاکره با غربی‌ها، مسئله تحریم‌ها و ایجاد التهاب در کشور از عوامل مشکل‌ساز در اقتصاد ما بوده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: دشمنان پس از اینکه نتوانستند با ایجاد اغتشاش در کشور به اهداف خود برسند تمام هجمه خود را به سمت دلار بردند.

وی همچنین یادآور شد: امروز درآمد ارزی ما به مراتب بیشتر از نیازهای ارزی است و در امر عرضه و تقاضا درآمد ارزی دارای اهمیت است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه کشور ما از نظر اقتصادی نباید به دلار  وابسته باشد، گفت: باید توجه داشته باشیم که بانک مرکزی هم باید از اختیارات لازم برای تثبیت ارزی برخوردار باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054553

مهمترین اخبار ایران و جهان: