نیوز سیتی!
05 اسفند 1401 - 16:39

دشمنان با اساس انقلاب اسلامی مشکل دارند

امام‌ جمعه اردستان گفت:مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها تاکید کردند که دشمن از دشمنی خود دست بر نمی‌دارد و دشمنی اساسی آنان با انقلاب وجود داشته و دارد، این از قبل از پیروزی انقلاب شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری امام‌ جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه ضمن گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و اشاره به روز پاسدار، اظهار کرد: سوم شعبان روز ولادت امام حسین(ع) است که روز پاسدار نیز نام گرفته، دلیل این نامگذاری برای این است که کسانی که لباس مقدس پاسداری به تن کرده‌اند به امام حسین(ع) تعهد داده‌اند تا پاسدار ارزش‌های ایشان باشند.

وی با اشاره به توصیف امام راحل(ره) از پاسداری، افزود: امام راحل(ره) در سخنی آرزو می‌کردند که از پاسداران باشند و این نکته بیانگر این است که خلوص و جهت‌گیری پاسداران ایستاده و انقلابی است همچنین امام در سخن دیگری فرمودند که "اگر سپاه نبود، کشور هم نبود" و این سخن همچنان نیز اهمیت دارد.

وی با اشاره به ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز بیان کرد: جانبازان افرادی هستند که قسمتی از وجود خود را تقدیم انقلاب کردند تا انقلاب و مردم از هرگونه آسیبی در امان باشند همچنین میلاد امام سجاد(ع) که روز صحیفه سجادیه نامگذاری شده را نیز در پیش داریم.

دهشیری در بخش دیگری از خطبه‌ها به هشتم اسفند و سالروز امور تربیتی اشاره کرد و یادآور شد: امید می‌رود افرادی که امروزه در عرصه امور تربیتی فعالیت می‌کنند این نکته را به خاطر داشته باشند که فرزندان این مرز و بوم همچون امانت الهی در نزد مربیان امور تربیتی هستند.

امام جمعه اردستان ادامه داد: شاید به تعلیم بیش از تربیت اهمیت داده می‌شود چرا که مشاهده می‌کنیم خروجی تعلیم راهیابی به دانشگاه‌ها و رسیدن به مدارک تخصصی است اما متاسفانه خروجی تربیتی را خیلی خوب مشاهده نمی‌کنیم.

دهشیری با اشاره به تحلیل ارتجاعی برخی افراد از ضعف‌ها و بزرگ‌نمایی کردن آنها، خاطرنشان کرد: عده‌ای از افراد به جهاد تبیین روی آورده و در عین حال که ضعف‌ها را بیان کرده و می‌پذیرند اما به مردم نیز امیدواری می‌دهند که امیدواریم سخنورانان ما نیز این افراد باشند.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: البته این بدان معنی نیست که ضعف‌ها و کم‌کاری های برخی مسئولان را نادیده بگیریم و باید حقایق را بیان کرد همچنین امیدواریم که تحلیل انقلابی مورد توجه همه افراد قرار بگیرد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود بارها تاکید کردند که دشمن از دشمنی خود دست بر نمی‌دارد و دشمنی اساسی آنان با انقلاب وجود داشته و دارد که این از قبل از پیروزی انقلاب شروع شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

دهشیری با اشاره به روز نهم اسفند و حمایت از مصرف‌کنندگان، تاکید کرد: لازم است که از مصرف‌کنندگان حمایت شود، همچنین برنامه‌ریزی و اقدامات مسؤولان نیز به گونه‌ای باشد که عزت و اقتدار مردم حفظ شود و به‌گونه‌ای نباشد که مردم برای دریافت یک قلم از اقلام اساسی ساعت‌ها در صف معطل بمانند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ر

منبع: فارس
شناسه خبر: 1054353

مهمترین اخبار ایران و جهان: