نیوز سیتی!
21 بهمن 1401 - 11:09

اولویت مهم سپاه توجه به مناطق محروم است

اراک - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اولویت مهم سپاه توجه به مناطق محروم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور صبح جمعه همزمان با دهمین روز از ایام الله دهه فجر در حاشیه افتتاح طرح جهاد آبرسانی به ۱۱ روستای شهرستان شازند از سد کمال صالح ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز پروژه آبرسانی در منطقه سربند در استان مرکزی افتتاح شد که ۱۱ روستا را تحت پوشش قرار می‌دهد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آبرسانی به روستاها یکی از موضوعات اساسی است که از حدود ۴ سال پیش مطرح شد، گفت: تقریباً اوایل سال ۱۴۰۰ موضوع آبرسانی به روستاها بین دولت و سپاه پاسداران مورد بحث قرار گرفت و نیروی زمینی سپاه متقبل شد در راستای کمک به روستاهای محروم این اقدام را انجام دهد.

اولویت مهم سپاه توجه به مناطق محروم است

وی افزود: نیروی زمینی سپاه تقبل کرده در منطقه سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شمال غرب و استان مرکزی با کمک آب‌های استان و وزارت نیرو آبرسانی به روستاها را انجام دهد و اولویت مهم سپاه توجه به مناطق محروم است.

سردار پاکپور خاطر نشان کرد: سپاه روح الله استان مرکزی و گروه ۴۲ قدر تمام توان خود را به کار گرفته‌اند که کمک لازم به دولت را انجام دهند تا تعداد روستایی که باید در استان آبرسانی شود زودتر صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030997

مهمترین اخبار ایران و جهان: