نیوز سیتی!
16 اسفند 1401 - 22:04

پویش «سلام بر مهدی» به همت دانش‌آموزان اردبیلی برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام عصر (عج) پویش «سلام بر مهدی (عج)» با همکاری قرارگاه فاطمه الزهرا و به همت دانش آموزان برگزار می‌شود.

کلام الله صفری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آموزش و پرورش تدارک خوبی را برای بزرگداشت جشن نیمه شعبان در نظر گرفته که این برنامه‌ها در قالب‌های متنوع و با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با موضوع منتظر و موعود برگزار می‌شود.

وی از اجرای پویش مجازی فیلم سه دقیقه‌ای در نرم افزار شاد خبر داد و خاطرنشان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان در قالب این پویش آثار تولید شده خود را با محوریت انتظار و مهدی موعود (عج) به نمایش می‌گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از طراحی شیوه نامه و ارسال این برنامه‌ها به نواحی و مناطق مختلف برای بهتر برگزار شده برنامه‌های نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم جشن‌ها و آئین‌های بزرگداشت این ایام به شکل مناسب برگزار شود.

صفری افزود: پویش کشوری مشارکت دانش آموزان در طرح جایزه عید ولادت امام زمان (عج) و ارسال نقاشی و دل‌نوشته در قالب این رویداد هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: اولین دوره جامع کتابخوانی مهدویت و نماز ویژه فرهنگیان و دانش آموزان اجرایی می‌شود که در این رویداد نیز مخاطبان ویژه آموزش و پرورش حضوری فعال خواهند داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1080097

مهمترین اخبار ایران و جهان: