نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 10:50

دشمن در «جنگ شناختی» اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته است

مهدی‌شهر - امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و اتحاد، از ویژگی‌های پیروزی انقلاب اسلامی بودند، گفت: دشمن در جنگ شناختی اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد بارانی صبح پنجشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های دهه فجر شهرستان مهدی‌شهر به میزبانی سالن باران و با حضور استانداری سمنان، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر، ابراز کرد: ایمان و معنویت یکی از عناصر اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷ و استمرار این انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه و اتحاد از جمله ویژگی‌های انقلاب اسلامی در کنار ولایت فقیه و در رأس آن امام راحل (ره) است، ابراز کرد: این عناصر سبب پیروزی انقلاب اسلامی بودند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه دشمنان این ویژگی‌های را به خوبی می‌دانند، تاکید کرد: دشمن در جنگ شناختی خود این عنصر را مورد هدف قرار داده است.

بارانی با بیان اینکه دشمن امروز در توطئه‌های خود نقاط مثبت انقلاب را در عرصه‌های مختلف کمرنگ کرده و بر نقاط ضعف تاکید دارد، گفت: تزریق یاس و ناامیدی به آینده در بین جوانان و القای ناکارآمدی از طریق فضای مجازی از دیگر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان است.

وی در ادامه بیان کرد: ضرورت دارد تا مدیران در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی عملکرد نظام‌جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب به خوبی اهتمام ورزند.

امام جمعه مهدی‌شهر همچنین با بیان اینکه مردم امروز در شرایط سخت معیشتی هستند، بیان داشت: ضرورت دارد تا بیشترین برنامه‌ریزی بر روی ارتقا معیشت و رفاه مردم قرار گیرد تا شاهد گشایش‌ها باشیم.

به گزارش مهر، امروز همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با حضور استاندار سمنان و مسئولان در شهرستان مهدی‌شهر ۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و کلنگ‌زنی می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1029097

مهمترین اخبار ایران و جهان: