نیوز سیتی!
19 بهمن 1401 - 19:57

۶۴ میلیارد ریال پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود

بوشهر- فرماندار دیر گفت: در دهه فجر امسال ۶۴ میلیارد ریال پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یونس باربرز بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر، اظهار داشت: سه عامل وحدت و همدلی، برخورداری از روحیه جهادی در سایه سار ولایت و رهبری که برخاسته از اعتقادات ما است موجب پیروزی و تداوم انقلاب است.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه انفعال آمریکا و اسرائیل ناشی از قدرت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: این مهم برخاسته از تجربه ما در انقلاب اسلامی است.

وی، مردم شهرستان دیر را الگوی مجاهدت دانست و ادامه داد: این شهرستان در انقلاب دو شهید و بیش از ۱۲ جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در پیدایش و تداوم انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و دارند.

باربرز عنوان کرد: در شهرستان دیر توانمندی بالقوه و ارزشمندی در اختیار داریم که برجسته‌ترین آن روحیه انقلابی مردم است و اگر روحیه زمان جنگ داشته باشیم می‌توانیم بزرگترین خدمت‌ها به مردم و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

تعامل با مردم تقویت شود

وی خاطرنشان کرد: مدیران باید برای چنین مردمی جانفشانی کرده و وقت بگذارند و در شهرستان دیر باید دو برابر دیگر جاها حرکت و کار کنیم.

باربرز گفت: مردم ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و منشور ما در تعامل با مردم و حضور بین مردم است.

وی با بیان اینکه شنیدن حرف مردم خیلی مهم است، تاکید کرد: اطلاع رسانی به مردم در راستای جهاد تبیین است.

فرماندار شهرستان دیر یادآور شد: تنها در این ۱۰ روز معادل ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان پروژه در شهرستان دیر افتتاح یا کلنگ زنی شده است که زمینه اشتغال و زمینه‌های متعددی فراهم می‌شود.

وی گفت: در سفر آینده رئیس جمهور به استان بوشهر پتروشیمی برزویه کلنگ زنی و جاده کمربندی و ۶۸ واحد مسکونی و منازل سازمانی گمرک افتتاح می‌شود.

مشارکت حداکثری مردم

باربرز عنوان کرد: مدیران، جاهایی که مردم برای سرمایه گذاری وارد عرصه می‌شوند مانع زدایی کنند.

وی افزود: تا زمانی که مشارکت حداکثری مردم در آبادانی نداشته باشیم نمی‌توانیم شهرستان را به جایگاه اصلی برسانیم، بنابراین برای جذب سرمایه گذار تلاش کنیم.

فرماندار شهرستان دیر با تشکر از خدمات بخشدار سابق بخش مرکزی شهرستان دیر ابراز کرد: با حضور بخشدار جدید که روحیه جهادی دارد، دریچه توسعه‌ای برای شهرها و روستاها باز خواهد شد و ادارات و دهیاری‌ها با وی برای خدمت به مردم همکاری کنند.

در این نشست از خدمات مهین اندخش قدردانی و معصومه محمدی به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی شهرستان دیر معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028297

مهمترین اخبار ایران و جهان: