نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 08:50

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی: 150 طلبه خوی در زلزله این شهرستان به کمک مردم شتفافتند

رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوی گفت: در زلزله اخیر خوی ۱۵۰ نفر از طلاب و روحانیون این شهرستان در میدان خدمت رسانی به مردم حضور داشتند.و قرارگاهی که به مدیریت امام جمعه خوی تشکیل شده بود طلاب و روحانیون خوی شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت الاسلام محسن مسلمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی  در جلسه ای با روحانیون مستقر خوی که در اداره تبلیغات اسلامی این شهر برگزار شد، ضمن بیان فضائل ماه شعبان واستفاده از این ماه مبارک جهت آمادگی ورود به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: روحانیت و طلاب در عرصه خدمت رسانی به مردم همیشه در خط مقدم بودند و در بحران های متعددی نظیر سیل، زلزله، کرونا نشان دادند که نمونه بارز آن زلزله اخیر خوی بود .

وی در ادامه افزود: حضور روحانیت محترم درخدمت رسانی به مردم در  زلزله اخیر خوی جلوه های خوبی را بین مردم به یادگار گذاشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی با بیان این که روحانیت بدون هیچ توقعی و تنها بر اساس تکلیف و رسالت ذاتی خود در دفاع از اسلام و انقلاب و خدمت به مردم گام برداشته است، تصریح کرد: در زلزله اخیر خوی ۱۵۰ نفر از طلاب و روحانیون این شهرستان در میدان خدمت رسانی به مردم حضور داشتند.و قرارگاهی که به مدیریت امام جمعه خوی تشکیل شده بود طلاب و روحانیون خوی  شبانه روزی  مشغول خدمت رسانی به مردم بودند.

حجت الاسلام مسلمی با اشاره به این که استراتژی امروز دشمن کمرنگ کردن حضور روحانیت در جامعه است، بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر جا که روحانیت حضور پررنگ و اثرگذاری داشته، مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی به حداقل رسیده است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1051997

مهمترین اخبار ایران و جهان: