نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 22:20

حوزه علمیه مازندران سوقصد به حجت الاسلام فاضل را رد کرد

ساری- حوزه علمیه فیضیه مازندران در اطلاعیه ای هرگونه سوقصد به حجت الاسلام فاضل که پیکر وی در ساحل جویبار کشف شد را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه حوزه علمیه فیضیه مازندران آمده است: نظر به پیگیری‌های انجام شده و بررسی‌های تخصصی صورت گرفته در خصوص رحلت جانگداز حجت الاسلام ابراهیم فاضل رحمه الله به اطلاع عموم مردم می‌رساند؛ ایشان به منظور سفر سیاحتی به مازندران آمده و به ساحل شهرستان بهنمیر رفتند و متأسفانه پس از تماس‌های مکرر و عدم اطلاع از ایشان، تلفن همراه و کارت ملی ایشان در کنار لباس‌ها در ساحل کرفون یافت شده و اهالی محل تحویل پلیس دادند.

در روند بررسی احتمالات، از مسئولین بهنمیر و مردم عزیز کرفون نهایت تشکر را داریم که همکاری و مساعدت فراوان داشتند.

با توجه به وضعیت پیکر مرحوم، هرگونه احتمال سو قصد به ایشان منتفی می‌باشد و مطابق تحقیقات مسئولین ذی ربط که به صورت مبسوط به خانواده ارائه دادند چنین احتمالی مطرح نیست وتنها فرضیه ممکن غرق شدگی عزیز جان باخته است. از عموم امت حزب الله استدعا می‌شود برای ایشان طلب مغفرت نموده با پرهیز از شایعه پراکنی مانع سو استفاده مغرضین شوند.

دادگستری شهرستان جویبار با انتشار اطلاعیه‌ای تأیید کرد: حجت الاسلام فاضل بعد از آنکه در دریای بهنمیر اقدام به شنا کرده، مفقود شده است و روزها از وی اطلاعی در دست نبود؛ در نهایت بعد از چند روز جستجو در دریا، پیکر وی در سواحل جویبار پیدا شد.

مراسم تشییع مرحوم حجت الاسلام ابراهیم فاضل فردا شنبه مورخه ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ عصر از امامزاده سلطان محمدطاهر به طرف مدرسه علمیه فیضیه مازندران برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191009

مهمترین اخبار ایران و جهان: