نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 12:33

پرواز پهبادها بر فراز جاده‌های سمنان/ 2 خودروی متخلف توقیف شد

پهبادهای کنترل ترافیک در محورهای ارتباطی استان سمنان به پرواز درآمدند و پایش هوایی را در جاده‌های این استان انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، پهبادهای کنترل ترافیک در محورهای ارتباطی استان سمنان به پرواز درآمدند و کار پایش هوایی را در جاده‌های این استان انجام دادند.

پایش هوایی راه‌های استان سمنان البته کار دست دو خودروی سواری داد و متخلفان شناسایی و اعمال قانون شدند.

محل تخلف شناسایی‌شده این رانندگان، محور سمنان- دامغان بود و پس از بررسی موضوع، خودروهایشان به علت انجام دو حرکت حادثه‌ساز (سرعت غیرمجاز و حرکت مارپیچ) توقیف شد.

همچنین جانشین انتظامی استان سمنان با حضور در شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر، وضع اجرای مأموریت‌های پلیسی ۱۱۰ را ارزیابی کرد.

سرهنگ سیدعلی میراحمدی با حضور از پیش اعلام‌نشده در شهرستان‌های سمنان و مهدی‌شهر، نحوه پاسخگویی اپراتورهای مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و مدت زمان حضور و نحوه رسیدگی به موارد اعلامی توسط گشت‌های انتظامی را مورد پایش و بررسی قرار داد.

جانشین انتظامی استان سمنان به کارکنان انتظامی توصیه کرد: حضور در گشت بهترین، پرماجراترین، پرچالش‌ترین محل برای خدمت است.

وی ادامه داد: گشت انتظامی علاوه بر اینکه ویترین نظام است، نماینده فرماندهی بوده و عملکرد خوب آن عملکرد خوب فرماندهی تلقی خواهد شد.

میراحمدی ضمن بررسی کیفیت شبکه ارتباط رادیویی و تجهیزات گشت‌های انتظامی، در خصوص حفظ وضعیت ظاهری و نحوه برخورد با مردم نکات مهمی را به مأموران پلیس یادآور شد.

جانشین انتظامی استان سمنان با اشاره به مؤلفه‌های اقتدار اظهار کرد: مدیریت صحنه در موضوعات اعلامی از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی و توازن گشت‌های انتظامی در سطح حوزه استحفاظی در نشان دادن اقتدار پلیس بسیار حائز اهمیت است.

میراحمدی از پلیس راه استان سمنان هم بازدید کرد و ضمن عرض خداقوت به کارکنان مجموعه که مشغول به خدمت بودند، از زحمات آنها تقدیر کرد.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1116153

مهمترین اخبار ایران و جهان: