نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 23:40

آمادگی دستگاه های خدمات رسان گلستان در تعطیلات عید فطر

گرگان- دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل گلستان گفت: دستگاه‌های خدمات رسان گلستان اعم از اورژانس، هلال احمر، راهداری، پلیس راه و راهور آمادگی خدمت رسانی به مردم و مسافران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی شامگاه پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در تعطیلات پیش رو، هم افزایی دستگاه‌ها و مسافران ترددهای ایمن و بدون حادثه را فراهم می‌کند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل گلستان افزود: دستگاه‌های خدمات رسان با هم افزایی خدمات و مردم و مسافران با رعایت قوانین رانندگی، پلیس راه و راهداری را در برقراری سفرها و ترددهای ایمن، روان و بدون حادثه در این روزها یاری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: تمام دستگاه‌های خدمات رسان اعم از اورژانس، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل، شهرداری، پلیس راه و راهور و سایر دستگاه‌های مرتبط در هفتمین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل که امروز (پنجشنبه) برگزار شد، تمهیدات و برنامه‌های لازم و آمادگی خود را برای خدمات دهی به مردم در تعطیلات عید فطر اعلام کردند.

به گفته وی، همچنین برای امنیت و آرامش ترافیکی در جاده‌ها با مشارکت خود مردم و مسافران مصوباتی را با حضور مسؤولان عمرانی استانداری به تصویب رساندند.

مصدقی با توجه به تعطیلات عید سعید فطر و افزایش ترددها بویژه در مناطق گردشگری استان از مردم هم خواست که نهایت احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را داشته و با مدیریت سفرها از ترددهای بی مورد در سطح راه‌ها خودداری کنند.‌

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162297

مهمترین اخبار ایران و جهان: