نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 14:50

امام جمعه بوشهر: دشمنی جهان استکبار بیشتر با جوانان و نوجوانان است

امام جمعه بوشهر گفت: دشمنی جهان استکبار بیشتر با جوانان و نوجوانان کشور است و باید این نسل در خط مقدم مقاومت استکبارستیزی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه تقوا بهترین زاده و توشه برای نجات اخروی و بهترین راه سعادت در حیات دنیوی است، اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در واقع روز نزول رحمت رحمانیه الهی است.

وی افزود: عمل دینی یکی از اموری که بسیار مهم در عرصه دیانت انسان است به‌مانند گذشتن از مال حرام، رعایت عفت عمومی و روزه گرفتن است و در این تکالیف الهی مصالحی برای نجات و طی کردن سلوک و کمال است. به همین جهت حفظ دستاورد عمل صالح خیلی سخت‌تر از انجام عمل صالح است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره که آخرت و آیات الهی و معاد را دست کم بگیرند تمام اعمال خود را می‌سوزاند، اعلام کرد: عیار بندگی بعد از ماه مبارک رمضان مشخص می‌شود، پس ارتقای عمل صالح و حفظ دستاوردهای دینی بسیار مهم است.

خطیب جمعه بوشهر با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانشجویان بیان کرد: ایجاد تمدن، رفاه و پیشرفت برای جامعه معنوی و ارائه اسلام ناب محمدی(ص) برای جامعه انسانی و موحدین جهان یکی از وظایف است که باید همگان برای کسب این دستاورد، با آرمان‌خواهی تلاش کنند و سختی‌ها را تحمل کنند. وگرنه به دوران تحت مستعمره بر خواهیم گشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عقلانیت و امیدآفرینی و دانش‌پایگی یکی از محورهای مجاهدت و تعالی آرمانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمامی صحنه‌ها و میادین است، اظهار کرد: دشمنی جهان استکبار بیشتر با جوانان و نوجوانان کشور است و باید این نسل در خط مقدم مقاومت استکبارستیزی قرار بگیرد.

صفایی بوشهری گفت: سپاه پاسداران در تمامی ابعاد سیاسی، توسعه و پیشرفت، پیشگام است و نیروی مقاومت بسیج به‌عنوان یک بار برای سپاه پاسداران و اعتلای انقلاب اسلامی ایران است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1163209

مهمترین اخبار ایران و جهان: