نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 11:10

100 هزار نفر درطرح سلامت نوروزی به مراکز درمانی کرمانشاه مراجعه کردند

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی ۲۰ روز گذشته تعداد ۱۰۰ هزار نفر به درمانگاه‌های استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دیدار امروز با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در ۲۰ روز گذشته تعداد ۱۰۰ هزار نفر به درمانگاه‌های استان مراجعه و خدمات درمانی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: تعداد مصدومین چهار شنبه‌سوری از میانگین کشوری پایین‌تر بود ضمن این که آمار کشتگان تصادفی ایام نوروز نسبت به کشور پایین بوده است.

آیت‌الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نیز، از خدمت به مردم با عنوان خدمت به خداوند یاد کرد و گفت: خداوند متعال هم جسم و هم روح ما را مدیریت می‌کند، لذا باید خدمت به مردم را با همۀ توان استمرار داد. زیرا مردم قدرت بزرگ کشور هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تقدیر از خدمات دانشگاه علوم پزشکی و جامعه پزشکان و پرستاران، افزود: خدمات خوبی از سوی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است، لذا باید بدانیم این موهبت بزرگی است که مسؤولان خدمت کنند تا ملت راحتی را احساس نمایند زیرا تکیه‌گاه مردم باید مسؤولان باشد و از طرفی نوع خدمت و طریقه ارایه خدمت در روحیه بخشی به مردم بسیار مهم است.

وی ادامه داد: انصافا اطبا از اول زحمت کشیده‌اند و مورد توجه مردم بوده‌اند و این از خدمات بزرگ آنان نشأت می‌گیرد، لذا این که به مردم خدمت می‌کنید به خودتان افتخار کنید زیرا خدمت به مردم، خدمت به خداست. 

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124697

مهمترین اخبار ایران و جهان: