نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 19:11

پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف در بندرانزلی

بندر انزلی- فرمانده انتظامی انزلی از بازدید ۳۶۳ واحد صنفی طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا ۱۶ مغازه متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهار کرد: با هدف تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی یک ماه گذشته در شهرستان بندرانزلی به مرحله اجرا درآمد.

وی در ادامه به بازدید از ۳۶۳ واحد صنفی طی یک ماه گذشته در شهرستان بندرانزلی اشاره کرد و گفت: در این راستا به ۲۱۱ واحد صنفی تذکر کتبی ابلاغ و ۱۶ واحد متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و برابر مفاد ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی هدف از اجرای این طرح را نظارت بر اصناف در راستای ارتقا امنیت اجتماعی در جامعه عنوان کرد و افزود: با برنامه‌ریزی دقیق پلیس، کلیه واحدهای صنفی سطح شهرستان بندرانزلی مورد بازدید قرار خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: تمامی متصدیان اصناف باید تدابیر و هشدارهای لحاظ شده در بحث رعایت مقررات را جدی بگیرند از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد خلاف قانون، مراتب را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1132009

مهمترین اخبار ایران و جهان: