نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 13:41

چهارمین روز محاصره نابلس؛ یک جوان فلسطینی شهید شد

رسانه‌های فلسطینی ضمن اعلام خبر شهادت یک جوان دیگر در نابلس، گزارش دادند که این شهر برای چهارمین روز متوالی در محاصره نظامیان رژیم اشغالگر قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌های فلسطینی امروز (سه‌شنبه، ۲۸مارس) گزارش دادند که محاصره شهر «نابلس» توسط نظامیان رژیم صهیونیستی برای در چهارمین روز متوالی ادامه پیدا کرده، یک جوان فلسطینی شهید و روستای «الحواره» هم به پادگان نظامی اشغالگران تبدیل شده است.

طبق گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، «عمیر محمد لولح» جوان فلسطینی  بر اثر شدت جراحات وارده در یورش اشغالگران به شهادت رسید. شهید لولح اهل روستای زواتا در غرب نابلس بود که در حمله ماه گذشته نظامیان شهیونیست به این شهر مجروح شده بود.

نیروهای رژیم اشغالگر طی آن حمله به شهر نابلس، ۱۱ فلسطینی را شهید و بیش از ۲۰ تن دیگر را زخمی کرده بودند. علاوه بر این، چهار روز متوالی در ماه مبارک رمضان است که نظامیان اشغالگر با محاصره نابلس، ۱۳ فلسطینی از مناطق مختلف کرانه باختری را دستگیر کرده‌اند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که نظامیان رژیم اشغالگر شهر الحواره را نیز به یک پادگان نظامی تبدیل کرده‌اند؛ صهیونیست‌ها عی‌رغم آنکه محدودیت‌هایی برای ساکنان شهر در ماه مبارک رمضان ایجاد کرده بودند، رویه‌های سختگیرانه‌ای نیز در ایست‌های بازرسی این شهر در پیش گرفته‌اند، چرا که این شهر در نزدیکی نابلس قرار دارد.

طی روزهای گذشته ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، هنگام افطار به شهرک الحواره هجوم بردند؛ آنان ضمن حمله به منازل فلسطینیان، تعدادی خودرو را به آتش کشیدند. این هجوم صهیونیست‌ها باعث ایجاد درگیری‌هایی بین مردم فلسطین و شهرک‌نشینان و نیروهای رژیم اشغالگر شد.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114197

مهمترین اخبار ایران و جهان: