نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 15:15

فرماندار یزد: ضرورت پایدارسازی و اتصال کسب‌وکارهای جدید به بازار

فرماندار یزد با تأکید بر اهمیت کسب‌وکارهای جدید گفت: با توجه به ظرفیت‌ها موجود ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه پایدارسازی، اتصال به بازار و حمایت‌های مالی از کسب‌وکارهای جدید صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار فارس در یزد، سید محمدرضا مدرسی در اولین جلسه کارگروه کسب‌وکارهای جدید بر ارائه چارچوب‌ها به صورت رسمی و قابلیت اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی تأکید کرد و گفت: موضوع مهم اشتغال‌زایی یکی از اولویت‌های ویژه دولت مردمی است که فرمانداری یزد نیز به عنوان نماینده عالی این دولت در استان همواره بر این مهم تأکید دارد.

فرماندار یزد با بیان اینکه آنچه در توان داریم برای رونق کسب‌وکار در این شهرستان بکار خواهیم بست، افزود: با توجه به ظرفیت‌ها موجود ضروری است برنامه‌ریزی مناسبی در زمینه پایدارسازی، اتصال به بازار و حمایت‌های مالی از کسب‌وکارهای جدید صورت گیرد.

 در ادامه مدیرعامل دفتر کسب‌وکارهای جدید گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط کلینیک کسب‌وکار در نقاط مختلف استان و کشور ارائه و تصریح کرد: طرح‌ها و برنامه‌های دفتر کسب‌وکارهای جدید با راهبری فرمانداران در شهرستان‌ها و همکاری ارگان های مربوطه قابلیت اجرایی شدن دارد.

پورشمس ابراز امیداوری کرد تا با حمایت‌های لازم از کسب‌وکارهای جدید همگرایی و تعامل سایر نهادهای خدمت رسان، شاهد رونق کسب‌وکارهای جدید و مشاغل کم سرمایه در استان باشیم.

پایان پیام/ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133553

مهمترین اخبار ایران و جهان: