نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 15:17

فریاد علیه اسرائیل در روز قدس وظیفه همه بشریت است

گرگان- امام جمعه گرگان با اشاره به ضرورت حضور پرشکوه در راهپیمایی روز قدس، گفت: فریاد علیه اسرائیل در یوم الله قدس وظیفه همه بشریت است.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر گرگان اظهار کرد: ظلم بی پایان و جنایات رژیم غاصب اسرائیل امری آشکار و برای جهانیان مشهود است اما دولت‌های استکباری و مجامع بین المللی در برابر آن سکوت می‌کنند.

امام جمعه گرگان افزود: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه انسان‌ها و جامعه بشریت است باید همه انسان‌ها در این یوم الله بزرگ علیه اسرائیل فریاد بزنند.

وی گفت: در روزهای گذشته مأموران رژیم غاصب اسرائیل با حضور در مسجد الاقصی و قبله نخست مسلمانان جهان به معتکفان حمله کرده و آنها را مجروح و عده‌ای را دستگیر کردند.

نورمفیدی بیان کرد: در راهپیمایی روز قدس امسال باید از خرد و کلان، پیر و جوان با حضور در خیابان‌ها یک صدا علیه رژیم صهیونیستی فریاد بزنند که ما اسرائیل را نمی‌پذیریم.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان ادامه داد: حضور با شکوه در راهپیمایی روز قدس سمبل دست رد به رژیم غاصب اسرائیل است.

وی به تلاش‌های صهیونیست‌ها برای دست یافتن به مشروعیت سیاسی از طریق دنیای ورزش اشاره کرد و گفت: تلاش‌های آنها در جام جهانی قطر و همچنین حوادث مربوط به جام جهانی زیر ۲۰ سال اندونزی نقش بر آب شده است.

امام جمعه گرگان با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر اظهارکرد: لازم است تا همه مسلمانان برای بهره مندی از فیوضات این شب‌های عظیم بر اساس آیات شریفه قرآنی، روایات ائمه اطهار و توصیه بزرگان در احیا لیالی قدر حضور یابند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1133409

مهمترین اخبار ایران و جهان: