نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 15:49

با دستور وزیر کار؛ زمین رها شده در چهارباغ تعیین تکلیف می‌شود

وزیر کار گفت: شرایط زمین رها شده تأمین اجتماعی در شهرستان چهارباغ بررسی و در راستای احیای این زمین اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ظهر امروز طی نشستی تحت عنوان کارگروه اشتغال که با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، موضوع یک زمین رها شده متعلق به تامین اجتماعی در شهرستان چهارباغ از سوی نماینده مردم این شهرستان مطرح شد.

علی حدادی در این خصوص اظهار کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته این زمین به مساحت بیش از ۱۷۰ هکتار در یکی از نقاط خوب شهر واقع شده است که در نظر داریم با حمایت وزیر کار به منظور احیای این زمین، بیمارستانی احداث شود.

گفتنی است در این میان سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستور رسیدگی و پیگیری این موضوع را داد‌.

وزیر کار در این خصوص گفت: حسب دستور استاندار، صبح فردا «جمعه ۲۵ فروردین ماه» که با روز قدس نیز مصادف شده است بررسی دقیق جهت موقعیت شناسی این زمین صورت بگیرد.

وی افزود: موانع سر راه این امر بررسی و در راستای برطرف ساختن مشکلات به صورت جدی اقدام شود. در این میان حقوق شهرداری و دیگر موارد طبق قانون پرداخت شود.

وزیر تعاون یادآور شد: شرایط به شکلی رقم بخورد که منابع درآمدی ملک یاد شده، صرف توسعه کارهای درمانی شود، همچنین در صورت امکان بخشی از زمین به مسکن کارگران نیز تخصیص داده شود.

در ادامه این نشست، رضا رضایی، نماینده کارآفرینان استان البرز وعده کمک ۵۰ درصدی این قشر را در راستای احداث بیمارستان شهرستان چهارباغ داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145797

مهمترین اخبار ایران و جهان: