نیوز سیتی!
31 فروردین 1403 - 16:45

راهپیمایی یاسوجی‌ها در حمایت از عملیات وعده صادق

مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با راهپیمایی خودجوش، حمایت خود از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات غرورآفرین وعده صادق را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نمازگزاران نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر شهرهای این استان همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز با راهپیمایی خودجوش از مصلی امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب الزمان(عج)، حمایت قاطع خود از مردم مظلوم غزه و همچنین عملیات غرورآفرین وعده صادق را اعلام کردند.

نمازگران یاسوجی پس از اقامه نماز و در راهپیمایی خودجوش از اقدام مشروع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مقتدر مسلح کشورمان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام حمایت کردند و بار دیگر بر مواضع مقتدرانه جمهوری اسلامی در برابر زیادی خواهی‌ها و هر گونه تجاوز گری و وحشی گری‌های این رژیم غاصب تاکید کردند.

بنا به گزارش‌های رسیده از خبرنگاران تسنیم در شهرهای مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد، اقشار مختلف مردم و نمازگزاران ظهر امروز با برگزاری راهپیمایی باشکوه پس از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، انزجار خود از حمله آمریکا به یمن را اعلام کردند.

همزمان با برخی استان‌ها و شهرهای کشور این راهپیمایی در یاسوج از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان(عج) این شهر با حضور قشرهای مختلف مردم و نمازگزاران ادامه داشت.

«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست» و ... از جمله شعارهایی بود که در تجمع امروز مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرها و روستاهای مختلف سر داده شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1701553

مهمترین اخبار ایران و جهان: