نیوز سیتی!
06 بهمن 1402 - 13:50

دستبند پلیس کنگان بر دستان سارقین اماکن

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان کنگان با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و ۲ مالخر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی فرمانده انتظامی شهرستان کنگان صبح امروز در جمع خبرنگاران، از دستگیری باند سارقین اماکن و اعتراف به ۱۱ فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: پس از وقوع چند سرقت اماکن و کابل برق در شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه‌دار و ۲ مالخر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در تحقیقات پلیسی به ۱۱ فقره سرقت اماکن و سیم و کابل برق اعتراف کرده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی دلالت داده شدند.

وی اضافه کرد: مقابله قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم از اولویت اصلی پلیس بوده و پلیس برابر قانون با این گونه افراد با جدیت و اقتدار برخورد می‌کند، ضروری است در این خصوص شهروندان با رعایت توصیه‌های پیشگیرانه پلیسی در پیشگیری از وقوع سرقت و دیگر جرائم به خوبی ایفای نقش کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1649853

مهمترین اخبار ایران و جهان: