نیوز سیتی!
10 بهمن 1402 - 19:23

لیست بانوان تایید صلاحیت شده در حوزه های انتخابیه استان قزوین

بر اساس آمارهای منتشر شده تاکنون صلاحیت ۳۴ نفر از بانوان داوطلب انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه استان قزوین تایید شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از گذشته تاکنون بانوان قزوینی همواره در اتمسفر سیاسی و انتخابات های برگزار شده در این استان نقش پررنگی داشته اند.

با بررسی اجمالی نتایج رقم خورده در انتخابات های مجلس شورای اسلامی و شورای شهر قزوین می توان حضور موثر بانوان قزوینی در این عرصه را مشاهده کرد که در نتیجه آن اقبال عمومی جامعه با اعتماد به کاندیداتوری بانوان قزوینی بارها و بارها آن ها را راهی مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهری و روستایی کرده اند.

به گفته حامد فتوحی مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری قزوین در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، بانوان استان قزوین در مرحله پیش ثبت نام 5 درصد بیشتر از سایر استان ها و سراسر کشور شرکت کرده اند.

بر اساس اسامی منتشر شده تاکنون بیش از ۲۵ نفر از بانوان در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز، ۴ نفر در تاکستان و ۵ نفر در بوئین زهرا تایید صلاحیت شده اند که اسامی آن ها به شرح ذیل است:

قزوین، آبیک و البرز

زهرا آقاجان بیگی، فرشته ابراهیمی، زهرا افلاطونی، فاطمه اکبری، مرضیه بختیاری، زهرا برجی، نفیسه بروجردی، فریبا بهرامی ایوانکی، مهدیه پیروزی، زهرا خانی الموتى، فاطمه خمسه، ملیحه محمدی، فاطمه محمد بیگی، عذرا درخشان، مهری ملکی، مهناز رضائی، ملیحه نوروزی، منظمه کاظمی، افسانه سبزی کارها، زهرا شاقلانی پور، راضیه صدری خانلو، مریم طاهر پور، زهرا طلائی حاتم، الهام فریدوند نعمت آبادی و خدیجه گلابگیر خادمی

تاکستان

مرضیه آذربایجانی، المیرا محمد خانلو، زهرا سادات حسینی پور و طاهره شاکران

بوئین‌زهرا و آوج

عطیه آرپین، منظر احمدی، فاطمه رمضانی، طاهره سلیمانخانی و فاطمه قدیانلو

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1654909

مهمترین اخبار ایران و جهان: