نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 12:22

توانمندی فرهنگیان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی

مسوول بسیج فرهنگیان لرستان گفت: یکی از دغدغه‌های مهم توانمندی فرهنگیان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی است، اولین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان لرستان با هدف توانمند سازی فرهنگیان لرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، علی خسروی صبح امروز در اولین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان لرستان که در سالن اجتماعات کانون بسیج بروجرد برگزار شد افزود: بسیج فرهنگیان لرستان ۱۱۶ برنامه متنوع علمی و فرهنگی به روز شده برای توانمندی فرهنگیان ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم توانمندی فرهنگیان در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی است، اولین جشنواره علمی پژوهشی بسیج فرهنگیان لرستان با هدف توانمند سازی فرهنگیان لرستان برگزار شد.

مسوول بسیج فرهنگیان لرستان گفت: تسلط فرهنگیان به علم و دانش فراوان باعث رستگاری در کارشان خواهد شد، امروز آموزش و پرورش بزرگترین نهاد انقلاب اسلامی است و از برکات فرهنگیان بسیجی، تحول در نظام آموزشی کشوری است.

خسروی افزود: اولین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان لرستان با ارائه ۱۸۰ مقاله به دبیرخانه برگزار شده است.

وی اظهار داشت: ایام اله دهه مبارک فجر یک جشن سیاسی و فرهنگی نیست بلکه جشن تشکیل بالاترین نوع حکومت اسلامی در جهان است.

مسئول بسیج فرهنگیان لرستان گفت: انقلاب اسلامی ایران با توکل بر خدا همه فراز و فرودهای سخت را پشت سر گذاشته و پیشرفت‌های بزرگی داشته است.

خسروی افزود: مقالات برگزیده اولین جشنواره علمی و پژوهشی بسیج فرهنگیان لرستان در کتابی به چاپ خواهد رسید، و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1661309

مهمترین اخبار ایران و جهان: