نیوز سیتی!
09 دی 1402 - 11:41

آخرین وضعیت پروژه‌های راهداری شهرستان دشتی

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: پروژه های شاخص راهداری شهرستان دشتی پیشرفت مطلوبی دارد و با بهره برداری از آنها، شاهد ارتقای رضایتمندی مردمی خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، بهرام اسدی معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده ‌ای استان بوشهر صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راه روستایی شهرستان دشتی، اظهار داشت: با تاکیدات استاندار، همراهی نماینده مجلس و برنامه‌ریزی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر پروژه‌های شاخص و تاثیرگذاری در زمینه توسعه راه‌های شهرستان دشتی در دست اجرا است.

وی با اشاره به پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه راه باغان - سرچشمه، بیان کرد: احداث این جاده به طول ۱۴ کیلومتر ضمن کوتاه کردن مسیر دسترسی به مرکز استان، جابجایی محصولات کشاورزی این منطقه را نیز تسهیل می‌کند.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه بهسازی و تعریض جاده شنبه- ناصری هم در دو قطعه در دستور کار است که اکنون در مرحله انتخاب پیمانکار است.

معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان بوشهر به پروژه بهسازی و تعریض محور روستایی گزدراز- شیخیان اشاره کرد و یادآور شد: قطعه اول این پروژه با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، اکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، قطعه دوم نیز در مرحله مطالعه و تهیه برآورد است.

اسدی خاطرنشان کرد: اجرای پروژه پل کاکی_ شیخیان یکی از مطالبات چندین ساله مردم بخش کاکی بوده که اکنون با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان فعال است و بهره‌برداری از آن، زمینه تسهیل تردد روستاهای بخش کاکی را فراهم می‌کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1620409

مهمترین اخبار ایران و جهان: