نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 11:10

پنج هزار نماینده فرماندار در خراسان رضوی بر روند اجرایی انتخابات نظارت دارند

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: مدیریت روند اجرایی انتخابات بر عهده حدود پنج هزار نماینده فرماندار در سراسر استان در شعب اخذ رای است.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید هادی طباطبایی در همایش نمایندگان فرماندار در مشهد، اظهار کرد: تعهد کرده ایم انتخاباتی سالم و بی شک و شبهه برگزار کنیم و لازمه برگزاری این نوع انتخابات دقت هیات های اجرایی است.

وی گفت: هیات های اجرایی که از معتمدین مردم هستند در این هیات ها و شعب اخذ رای این مهم را بر عهده دارند.

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: نماینده فرماندار برای نظارت بر عملکرد اعضای شعبه اخذ رای، مطابق قانون عمل خواهد کرد و هماهنگی ها و مدیریت روند اجرایی انتخابات در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای است.

طباطبایی گفت: نمایندگان فرماندار در شعب، نمایندگان ستاد انتخابات هستید و نباید مشکلی در مسیر انتخابات انجام شود.

فرماندار مشهد نیز اظهار کرد: بیش از ۲ هزار نفر از نمایندگان فرماندار در هزار و ۸۳۴ شعبه اخذ رای در سطح شهرستان مشهد در روز انتخابات حضور دارند.

محسن داوری افزود: امروز این تعداد در مجتمع آیه ها حاضرند و در مجموع حدود پنج هزار نفر از نمایندگان فرماندار در مشهد و سراسر استان از طریق وبیناری در این همایش آموزشی حضور دارند.

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی نیز گفت: قبلا هنگام رای گیری مردم برای رای دادن دچار زحمت می شدند، اما قرار است انتخاباتی در تراز جمهوری اسلامی برگزار کنیم.

کمال سرویها افزود: می توانیم وقایع روز انتخابات را پیش بینی کنیم، باید انتخاباتی روان و با حفظ کرامت رای دهنده ترتیب دهیم و اجرای اینها نیازمند قدری نظم و هماهنگی است.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641709

مهمترین اخبار ایران و جهان: