نیوز سیتی!
25 دی 1402 - 12:54

تجلیل وزیر آموزش و پرورش از استاندار هرمزگان بخاطر رتبه برتر کشوری

مهدی دوستی استاندار هرمزگان و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان برای کسب رتبه برتر کشوری در عملکرد شورای آموزش و پرورش از سوی وزیر آموزش و پرورش تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بر اساس ارزیابی های تخصصی صورت گرفته از سوی وزارت آموزش وپرورش، شورای آموزش و پرورش هرمزگان موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد.

رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در همین باره از تلاش های مهدی دوستی استاندار هرمزگان به عنوان رییس این شورا و محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به عنوان دبیر این شورا تقدیر کرد.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به استاندار هرمزگان و نیز مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان آورده: از مساعی شایسته همه اعضای فرهیخته شورا که با ایجاد بستری مناسب موجب تحقق مشارکت و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات محلی و منطقه ای در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت شده اند، تشکر و قدردانی ویژه می نمایم.

این درخشش در ادامه انتخاب آموزش و پرورش هرمزگان در روز گذشته به عنوان رتبه اول پروژه مهر در میان تمامی ادارات کل آموزش و پرورش کشور نشانه تحرک و پویایی ویژه در خانواده آموزش و پرورش هرمزگان و فرهنگیان این استان به منظور اعتلای نسلی پرتوان و آگاه برای آینده کشور است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1638453

مهمترین اخبار ایران و جهان: