نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 12:20

فراخوان جذب نیرو توسط وزارت ارشاد منتشر شد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتشار فراخوان جذب نیرو توسط این‌ وزارتخانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور جذب نیروی انسانی جوان و نخبه و توسعه نیروی انسانی، فراخوان جذب نیرو از طریق بنیاد نخبگان منتشر شده است.

وی با بیان اینکه بر اساس این فراخوان 400 نیرو در رشته‌های مختلف جذب خواهند شد، افزود: عناوین شغلی مورد نیاز براساس این فراخوان شامل کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس تحلیل و تولید نرم‌افزار، کارشناس شبکه، کارشناس برنامه‌ریزی، کارشناس امور مالی، کارشناس امور اداری، کارشناس حقوقی، کارشناس راهبردی امور فرهنگی، کارشناس امور چاپ و انتشارات، کارشناس امور رسانه و تبلیغ، کارشناس امور قرآن و عترت و کارشناسان راهبردی امور هنری است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر اینکه علاقمندان جهت اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی این فراخوان می‌توانند به دفترچه راهنمای فراخوان مراجعه کنند، گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام در سامانه، 15 بهمن ماه تعیین شده است.

اسلامی در پایان گفت: در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری در کشور و همچنین تحقق عدالت فرهنگی، 85 درصد از نیروها جدید به استان‌ها اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1644453

مهمترین اخبار ایران و جهان: