نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 21:42

خون شهدای امنیت دامان دشمنان خارجی و مزدوران داخلی را می‌گیرد

اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شهادت سرگرد «قنبری» در ایذه را تسلیت گفت و بیان کرد که خون شهدای امنیت دامان دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی را می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی با صدور پیامی شهادت مدافع امنیت سرگرد «محمد قنبری» در ایذه را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: شهادت مظلومانه سرگرد «شهید محمد قنبری» که در راستای تأمین نظم و امنیت، به خیل شهدا پیوست، موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

در این پیام تاکید شده است: بد اندیشان و بدخواهان مردم ایران و خطه دلاور خیز خوزستان از این حرکت بزدلانه جز افزایش نفرت مردم ما از مسببان داخلی و خارجی این جریانات، نخواهند دید و بی شک خون این شهید و دیگر شهدای امنیت، دامان پر ننگ دشمنان خارجی و عوامل مزدور داخلی را خواهد گرفت و آنان را در پیشگاه محکمه وجدان مردم، رسوا خواهد ساخت.

در این پیام بیان شده است: لازم به تذکر و تاکید است که دستگاه‌های امنیتی، قضائی و انتظامی با تمام توان و سرعت نسبت به شناسایی و محاکمه و برخورد قاطع با مسببان و مباشران این حادثه دردناک اقدام نمایند که این خواسته همه مردم و دلسوزان این مرز و بوم است.

در این پیام گفته شده است: اینجانب شهادت این شهید سرافراز نظم و امنیت را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معظم ایشان، عموم مدافعان امنیت، به ویژه به فرماندهی نیروی انتظامی و مردم بزرگوار استان خوزستان تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آن شهید سعید، علو درجات و برای بازماندگان، شکیبایی و صبر جزیل را از درگاه قادر متعال مسألت دارم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1281253

مهمترین اخبار ایران و جهان: