نیوز سیتی!
25 خرداد 1402 - 10:11

استقرار ۱۳۰۰ ناجی غریق در سواحل مازندران

ساری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به آغاز موج سفرهای تابستانی مسافران به این استان از استقرار هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در سواحل استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی صبح پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل مازندران با حضور مدیران اجرایی و فرهنگی و شرکت وبیناری فرمانداران استان افزود: امسال محور خدمات در سواحل کاهش غریق و اجرای طرح‌های فرهنگی و ارتقای امنیت اخلاقی است.

وی با تاکید بر سیاست قطعی دولت در فراهم آوردن نشاط اجتماعی ادامه داد: برای این منظور گروه‌های فرهنگی مردم نهاد با همیاری دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی پای کار آمدند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به مسئولیت خطیر فرمانداران در این حوزه یادآور شد: با هماهنگی فرمانداران و تلاش مجریان طرح‌های سالم سازی دریا نیازهای خدماتی مسافران در سواحل تأمین خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت تلاش برای کاهش غریق در طرح‌های دریاافزود: با هدف تأمین سلامت مسافران راههای ورودی به مناطق ممنوعه شنا مسدود خواهد شد.

سلگی اظهارکرد: امسال با همکاری جمعیت هلال احمر هزار و ۳۰۰ ناجی غریق در طول نوار ساحلی مازندران مستقر شدند.

وی گفت: امسال مسئولیت تأمین امکانات رفاهی و تأمین ناجیان غریق و اجرای طرح‌های فرهنگی در پلاژهای خصوصی با نظارت فرمانداران به مالکان پلاژهای ساحلی سپرده شد.

وی ضرورت توجه به تأمین امکانات مورد نیاز مانند نان، سوخت و کالاهای ضروری مسافران در شهرهای ساحلی را یادآور شد و افزود: فرمانداران باید با هماهنگی جهادکشاورزی، صمت، غله و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در این زمینه اقدام کنند.

معاون استاندار خاطر نشان کرد: تأمین رفاه مسافران و کاهش هزینه‌های سفرهای تابستانی سیاست محوری دولت است.

در این جلسه شماری از فرمانداران ساحلی مازندران گزارشی از روند خدمات رسانی به مسافران و تأمین امکانات مورد نیاز در سواحل استان ارائه کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1286353

مهمترین اخبار ایران و جهان: