نیوز سیتی!
21 تیر 1402 - 21:48

۷۵ درصد جمعیت استان سمنان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: پرداخت بدهی این سازمان به بیمارستان ها از اقدامات خوب دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از تأمین اجتماعی استان سمنان درباره دایره خدمت رسانی این اداره کل بیان کرد: بر اساس آمار ارائه شده بالغ بر ۷۵ درصد از جمعیت بیمه شدگان استان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده و از خدمات درمانی این مجموعه بهره می‌برند.

وی افزود: پرداخت بالغ بر ۸۸ هزار میلیارد تومان طلب سازمان تأمین اجتماعی از سوی دولت سیزدهم یکی از اقدامات ارزشمند در حوزه درمان بود.

استاندار سمنان ادامه داد: انعقاد تفاهم نامه برای حضور پزشکان متخصص در مجموعه درمانی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های تأمین اجتماعی استان به منظور خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف تحت پوشش در حال انجام است.

هاشمی گفت: در دولت سیزدهم دولت مردمی، همواره بر خدمتگزاری مطلوب به تمامی آحاد اقشار جامعه تاکید شده و شخص ریاست محترم جمهوری نیز در این مسیر و در راستای افزایش رضایتمندی و گره گشایی از کار مردم همواره به صورت میدانی و جهادی در حال خدمتگزاری هستند.

وی افزود: تسریع در انجام امور درمانی و تکریم ارباب رجوع و جامعه هدف تحت پوشش تأمین اجتماعی استان دو مقوله‌ای است که باید به صورت ویژه مَد نظر باشد.

استاندار سمنان در خاتمه گفت: بخش عمده‌ای از مراجعات بیماران به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان را زائران امام هشتم (ع) و مسافران تشکیل می‌دهند که از این جهت ابعاد خدمتگزاری سازمان تأمین اجتماعی در استان بیش از پیش قابل توجه و اهمیت است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1354597

مهمترین اخبار ایران و جهان: