نیوز سیتی!
10 تیر 1402 - 11:48

صندوق کشمش ظرفیت‌ خوبی برای توسعه کشاورزی تاکستان است

قزوین- سرپرست فرمانداری بر لزوم بهره گیری از ظرفیت صندوق حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی مانند صندوق کشمش تاکید کرد و گفت: صندوق کشمش ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال حسینی سرپرست فرمانداری تاکستان صبح شنبه در جلسه شورای کشاورزی تاکستان با اشاره به اهمیت موضوع کشاورزی بر لزوم برنامه ریزی برای افزایش بهره وری تاکید نمود و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت بزرگ تولید محصولات کشاورزی در شهرستان، ایحاد صنایع تبدیلی زمینه ساز بهره وری بیشتر از محصولات خواهد بود که باید با برنامه ریزی دقیق مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به احداث شهرک گلخانه‌ای نودهک گفت: شهرک گلخانه‌ای هزار هکتاری نودهک که در فاز اول ۷۱ هکتار آن مورد بهره برداری رسیده و اقدامات زیر ساختی خوبی در این گلخانه صورت گرفته است که می‌تواند در آینده، اقتصاد شهرستان و استان را تحت تأثیر قرار دهد.

سرپرست فرمانداری بر لزوم بهره گیری از ظرفیت صندوق حمایت از سرمایه گذاری در بخش کشاورزی مانند صندوق کشمش تاکید نمود و افزود: صندوق کشمش ظرفیت‌های خوبی برای توسعه دارد و اقداماتی در این خصوص صورت گرفته لذا نیاز به ارائه راهکارهای کارشناسی برای برطرف کردن موانع موجود دارد تا مشکلات آن مرتفع گردد.

سرپرست فرمانداری تاکستان در پایان با تاکید بر اهمیت موضوعات کشاورزی از مدیریت جهاد کشاورزی خواست تا حداکثر هر ۴۵ روز جلسه شورای کشاورزی را برگزار و مصوبات مربوطه را با جدیت پیگیری کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1321209

مهمترین اخبار ایران و جهان: