نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 18:58

پیش‌بینی مشارکت ۵۰۰هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح‌های اوقات فراغت

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیش‌بینی می شود بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح‌های مختلف اوقات فراغت شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز چهارشنبه در افتتاحیه طرح تابستانه اوقات فراغت «حسنی» با اشاره به شعار «تابستان تعطیل نیست» بیان کرد: تعطیلی در نظام تعلیم و تربیت و به‌ویژه در مبحث مهم پرورش و تربیت نسل نوجوان و آینده‌دار، بی‌معنا است.

وی اظهار کرد: رشد ایران اسلامی بدون توقف و با شتاب ارزشمندی در حال رخ دادن است و در این مسیر نسل آینده کشور می‌تواند تاریخ این سرزمین را به زیبایی رقم بزند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با عنوان اینکه شیوه آموزش در تابستان تغییر پیدا کرده است، افزود: برای هر مقطع تحصیلی برنامه‌های مختلفی تحت عنوان «غنی‌سازی اوقات فراغت» در نظر گرفته شده است.

حمیدی نژاد با اشاره به اینکه در یک هزار و ۵۰۰ مرکز و پایگاه در خوزستان فعالیت‌های تربیتی تابستانه انجام می شود، اظهار کرد: پیش‌بینی می شود بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در طرح‌های مختلف اوقات فراغت شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه اردوی راهیان پیشرفت قطعاً در برنامه‌های امسال در نظر گرفته شده است، گفت: بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز امسال به اردوهای راهیان پیشرفت اعزام خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285453

مهمترین اخبار ایران و جهان: