نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 17:41

یادمان‌های ویژه شهدا در ۶ نقطه شهر مشهد مقدس ایجاد می‌شود

‌مشهد ـ رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: ۶ نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است که تا پایان سال ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین باغگلی با اشاره به جلسه‌ای که با حضور نمایندگان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مناطق مختلف شهرداری به منظور بررسی طرح‌های پیشنهادی یادمان‌های شهدای گمنام و مدافع حرم برگزار شد، اظهار کرد: در این نشست، نکات اصلاحی به مشاوران و طراحان اعلام شد تا در طرح‌های آتی اجرایی و مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۶ نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است، گفت: با اهتمام جدی اینرپ سازمان تا انتهای سال این ۶ نقطه شامل مقبره شهدای مناطق ۴، ۶، ۸ و ۱۱ مزین به یادمان‌های ویژه خواهد شد.

وی تصریح کرد: یادمان ویژه شهدای مدافع امنیت در بوستان خورشید منطقه ۹ نیز از دیگر پروژه‌های در دست طراحی اداره هنری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد است.

باغگلی با اشاره به برگزاری مسابقه طراحی یادمان ویژه شهدای فاطمیون در منطقه ۵، با مشارکت بنیاد علوی و حوزه هنری و این سازمان در سال گذشته، گفت: با توجه به مشخص شدن طرح‌های برگزیده، این یادمان نیز در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1285197

مهمترین اخبار ایران و جهان: