نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 10:49

طرح پالایش کتاب در خراسان شمالی به مرحله اهداء کتاب رسید

بجنورد- دبیر ستاد کانون های فرهنگی مساجد خراسان شمالی گفت: طرح پالایش کتاب کانون های مساجد استان، با اهدا کتاب و پوسترهای نمایشگاهی وارد مرحله غنی بخشی فعالیت های اوقات فراغت مساجد شد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از بررسی کتب کتابخانه کانون‌های مساجد استان چه توسط ستاد استانی و چه خود فعالان و رابطین این کانون‌ها، کتاب‌های بلا استفاده در قالب طرح «پالایش کتاب» جمع آوری و به ازای آن کتاب‌های جدید و مورد نیاز، جایگزین شد.

دبیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد خراسان شمالی اضافه کرد: هم اکنون و با شروع ایام فراغت تابستانی، بیش از ۷۰ عنوان کتاب جدید چه از طریق مشارکت نهادهای فرهنگی و چه از راه فروش کتاب‌های کهنه و بدون مخاطب کانون‌ها، تهیه و به کتابخانه های کانون‌ها اهدا شد.

وی در ادامه مطلب فوق عناوین این کتاب‌ها را با اولویت حوزه کودک و نوجوان نام برد و گفت: علاوه بر این سعی شده تا برای ارتقا مبانی فکری و عملیاتی فعالان مسجدی، نشر منظومه فکری رهبر معظم انقلاب و کتب منتشرشده از مجموعه بیانات حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)، در اولویت انتخاب عناوین کتب اهدایی قرار گیرد.

پاکدامن از تهیه ۲۱ سری پوسترهای نمایشگاهی با موضوع انقلاب اسلامی، عفاف و حجاب و سیر سیاسی زندگی امام خمینی (ره) در کنار این کتب اهدایی خبر داد.

وی در تکمیل این خبر و مطلب فوق توضیح داد: طبق برنامه ریزی انجام شده این پوسترها، برای ایام اوقات فراغت و ویژه نوجوانان، به کانون‌ها امانت داده می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327253

مهمترین اخبار ایران و جهان: