نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 12:52

اجرای طرح یاوران ولایت توسط دانش آموزان ایلامی

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: اجرای طرح یاوران ولایت یکی از بزرگترین اقداماتی است که در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی توسط دانش آموزان انجام می گیرد.

سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اجرای طرح یاوران ولایت یکی از بزرگترین اقداماتی است که در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی توسط دانش آموزان در کانون گرم خانواده و سطح جامعه انجام می گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نبود بصیرت کافی در زمینه فرهنگ اسلامی باعث گمراهی می شود و نظام استکباری به دنبال القای ناکارآمدی و یاس در جامعه قدم برمی دارد، اجرای اینگونه طرح ها توسط دانش آموزان در قالب برنامه‌های مختلف باعث افق های روشن در آینده نظام اسلامی شده و مولفه‌های قدرت این نظام را در زمینه‌های مختلف در لایه‌های مختلف جامعه تبیین می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ادامه داد: در این راستا اگر سازماندهی و انجام کار با برنامه ریزی دقیق و هدفمند باشد میتوان در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست یافت زیرا دشمن خانواده‌های مذهبی، جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است. 

این مقام نظامی افزود: تمام مظاهر قدرت جمهوری اسلامی در تحریم‌ها به دست آمده است و در غالب سختی ها به پیشرفت دست پیدا یافته و حتی در عرصه بین‌الملل نیز نقش آفرینی خوبی را به دست آورده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عصر روز گذشته نهمین دوره تشکیلاتی طرح یاوران ولایت استان ایلام در مجتمع آموزش و پرورش شهر ایلام افتتاح شد. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421558

مهمترین اخبار ایران و جهان: